Décoration

La décoration de mon blog a été réalisée avec le kit " You will be loved" de Fanette

dimanche 7 décembre 2008

Un zest de Menthe

Le tout nouveau Kit de Malily est sorti.
J'aime ses couleurs pastels!!

Il est dispo ici

Ma page

Et un petit cadeau^^Il est dispo ici http://www.4shared.com/file/74734104/7c18dc6e/QPMalily.html

C'est mon tout 1er QP j'espère qu'il vous plaira!!!




2 commentaires:

Digi Free a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 12 Dec [LA 09:00pm] - 13 Dec [NY 12:00am, UK 05:00am, OZ 04:00pm] ).

DigiFreebiesList a dit…

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Digital Freebies Search List, under the Quick Page(s) post. Thanks again.